Senin, 16 April 2012

SESUATU ITU CUKUP AKU YANG TAHU

Ada sesuatu yang tertahan di bibirku,
namun tak mampu ku lontarkan.

Ada sesuatu yang mengganjal di hatiku,
kadang tak ingin orangpun tau.

Ada sesuatu yang selalu ku pikirkan,
selalu saja terpikirkan.

Ada sesuatu yang tak bisa ku ungkapkan,
dan aku takut mengungkapkannya.

Ada sesuatu yang ku takutkan,
sehingga aku mengalah pada keadaan.

Ada sesuatu yang ingin ku bagi,
namun aku takut tidak adil.

Ada sesuatu yang seharusnya tak kulakukan,
namun terpaksa kulakukan.

Ada sesuatu yang akan ku kejar,
namun tak semulus yang kupikirkan.

Ada sesuatu yang ingin ku lupakan,
namun aku tak berdaya melupakannya.

Ada sesuatu yang membuatku ingin menangis sekeras-kerasnya,
dan tak seorangpun mengetahuinya.

Ada sesuatu yang ingin ku teriakkan sekeras-kerasnya,
agar lepas semua sesak di dadaku.

Ada sesuatu yang ku impikan,
agar yang bahagia bukan hanya aku seorang.

Cukup sesuatu itu aku yang tau.


By : Rahmi Pratiwi
Monday, April 16 2012 , 11:37 PM

0 komentar:

 

RAHMI PRATIWI Template by Ipietoon Cute Blog Design